بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فعلا حمایت از خود استقلال مقدم و مهمتر از هر شخصیتی است.

هوادارای نوشته بود:یادش بخیر یه زمانی اسطوره استقلالی ها سهم ویژه ای در تشویق سکونشینان آزادی داشت.نمیدونم چه اتفاقی افتاده؟ هوادارا خودشون تشویق نمیکنند؟می ترسندتشویق کنند؟یا چی... ؟ کاش مثل پارسال حجازی تو همه بازی ها تشویق بشه تا شائبه های آزاردهنده هم از بین بره.به امید اینکه بازم هوادارا اسم اسطوره باشگاهشون رو صدا بزنند و طنین زیبای «ناصر حجازی دوست داریم ما» تو آزادی بپیچه.مگه استقلال،اصلا فوتبال ایران چندتا مثل حجازی داره چرا باید انقد زود فراموش بشن؟  
بزرگترین پیروزی:صرفا جهت اطلاع این کاربر به عنوان یکی از کسانیکه از استادیوم رو های حرفه ای هستم باید عرض کنم که اینکه ناصرحجازی کمتر تشویق میشه و یا چرا این موضوع اتفاق افتاده قطعا نمیتونه آن شایعه ای که شما زیرکانه به آن در زمانی بسیار نامناسب اشاره کردید باشه!
کلا تماشاگران این روزها شاید بگویم دو سه فصلی هست همانند قدیم حتی تیم خود را تشویق و مورد حمایت قرار نمی دهند!حتی در بازی استقلال مقابل سپاهان که حداقل در جریان چنین بازیهای امیر قلعه نویی بیش از 10 تا 15 بار مورد تشویق قرار می گرفت،فقط یکبار آنهم بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی مورد تشویق هواداران قرار گرفت!
اما فراد مجیدی در تمامی بازیها و بخصوص در زمان تعویض شدنش بصورت غیر قابل باوری مورد تشویق هواداران استقلال قرار میگیرد.تشویق های که نیمی از آن را برای خود تیم و دیگر بازیکنان آن نمی بینیم!
دوست عزیز اینکه شما به موضوعی چون اسطوره فوتبال ایران و بردن نام زیبای وی در استادیوم توسط هواداران می پردازید خیلی کار نیک و پسندیده ای می باشد.اما  برای بنده این شائبه را بوجود می آورد که شما و امثالهم برای زنده نگه داشتن نام حجازی این سنگ را به سینه نمیزنید!چون هر استقلالی  از این موضوع کاملا مطلع است که استقلال تنها دو بازی دیگر تا انتهای لیگ در تهران با حضور تماشاگرانش برگزار می کند _بازی بعدی استقلال مقابل گهر بدون تماشاگر است و یک بازی هم در اهواز با فولاد دارد_لذا اگر حتی بازیهای لیگ قهرمانان را در نظر بگیریم باز هم توجیهی برای این موضوعی که پرداخته شده نخواهیم داشت.در روزهای که تنش و اختلاف میان تماشاگران استقلال برسر مسائل کوچک و ناچیزبیداد می کنه ومنشا این چند دستگی همین اختلافات بین هواداران حجازی فقید و امیر قلعه نویی می باشد،نباید انتظار داشتاه باشیم که نام ناصرحجازی بنا برهر دلیلی فعلا دراستادیوم شنیده شود.مگر اینکه شما نیزهمانند خیلی ها!!! زنده نگه داشتن مصلحتی و نه از ته دل نام ناصرحجازی را بر منافع فعلی باشگاه استقلال ارجح تر می دانید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 1 / 1392برچسب:اختلاف و چند دستگی بین استقلالی ها,ناصرحجازی,حمایت و تشویق, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com